Sunday, March 20, 2011

best !

oke .. semalam aku pegi NUR LEMBAH PANGSUN ..
best dekat sane .. tempat dia teramatlah cantek..
tak bleyh tahan dengan nyamuk kat situ.. memang gile
nyamuk dia.. nak cucuk orang pun skali la.. nie sampai satu badan ..
over pulak arn ko.. -lepastu , smpai2 sepupu aku datang amek
*wah macam ape je... . bile msuk bilek dia.. aku tengok biase je la..
tapi bilek lagi satu lagi cantek .. moden .. acond dia macam da nazak je..
tapi sejuk tak terkire ..

mse malam makusu aku pegi jumpe student dia.. nak jmep malam nie
dekat dewan ... so malam tu dorang datang la.. makusu aku wat
pemainan.. lawak.. mse wat takeline sendiri .. lawak kot.. n than
main pasal peribahase .. wat gaye tak leh tahan tergelak..jee..

esok pagi pulak, bangun2 da pukul 8.00 .. aku orang first mandi ..
excited sngt . lepas mandi.. mak aii sejuk gile air dia.. rse mcm tak
nak keluar bilik air.. sebab acond tu pasang lagi..lepas pkai baju makn
.. da siap tu .. keluar dengan kasut sukan ku yang putih menyerlah .. haha..
naik atas bukuit untk main flyingfox tungggu giliran tibe2 giliran aku pulak
arrnn.. ape lagi turung la dengan muke selambe .. tapi aku rse kat situ
flyingfox dia tak brape best drpade dekat melake..first time kot.. main
flyingfox dua orang.. tak best sngt.. sebab tak rse sorang .. sebab budak
tu da la keding.. degil sngt nak naik.. so, terpakse aku naik ngan dia..
peluk2 pulak..kat ats tu..geli mak kau tau ..

lepas turun kat bwh .. aku beli aiskrim.. sedap..mausk bilek balik..malas nak
duduk luar sebab panas kot.. lepas beberape minit.. makcik aku pnggil
aku kluar.. dia sruh aku tangkap gambr student aku nak b'kayak.. lawak la..
nyanyi lagu macam2 .. haha.. lepastu mak aku da kemas nak balik... eh,
nak balik da..sekejap nye.. rse mcm tak puas pulak.. nak mandi sungai
congkak tapi..tak jadi... haha..
best la .. NUR LEMBAH PANGSUN terbaek..!

No comments:

Post a Comment