Thursday, April 7, 2011

ergh!

sengal.. menyampah giler.. sesat nak ikot orang n cakap bnde yang siot ..
semalam aku pegi bilik muzik .. lepak kat sne .. mse habis rehat aku turun lah 
lepas tu sesat aidil , afiq n idin.. ikot aku dr blkng.. n dorng ckp.. *afiq cakap lah ape 
yang ko nak ckp * .. lepas tu .. tak sempat nak cakap .. 

hari ni pulak .. aku ingt da tak de pape.. aku kn pengws pust sumber .. so, b'tugas la
tibe2.. aku nmpk dia.. tgh letak kasut.. aku cakap lah ngan jiha *wei.. asl dorg ade kat sini*
lepastu .. aku buat dek.. tgk2 dorg da kat blkng aku .. OMG! nak ckp ape ni .. lari je lah
lepastu .. dia kejar aku.. smpai aku tibe2 t'bnti.. lepastu dia ckap ( aku suke kau )
sengal .. lepastu.. trus aku t'lnggr rak buku...

p/s: korang phm2 je lah.. sape yang cakap tu.. mmg lah sabar..
      ape perasaan korang bile ade orang ckp mcm tuh?

4 comments:

  1. sape yang cakap tuh ?

    ReplyDelete
  2. asl aq ngan idin jer kene.??bukan afiq roslimi ader....ramai agi ader....yg aq tau aq dekat luar dah....

    ReplyDelete
  3. ye lah .. same je korang .. tapi korang b'dua start dulu ..

    ReplyDelete